Vahendab Accelerista

  • Citroën DS asemel lihtsalt DS
  • Keskmisest enam dünaamikat ja mugavust
  • DS3 Perfomance, kähkusõitja unistus, mille rahanumber kähku purustab

Nimigi pole enam päris see mis kunagi. Citroën DS3-st on nüüdseks saanud lihtsalt DS3, kuna prantsuse kõige ekstravagantsem automark otsustas vahepeal oma noobelbrändi arendama hakata.

AJALUGU DS toob muidugi kõigile meelde ühe autoajaloo suurima šedöövri, 1955. aasta mudeli Citroën DS. Selle kohta öeldi tihti ka Déesse (Jumalanna), puhtalt sarnase häälduse tõttu. Ent kui palju jumalikku puudutust on jõudnud DS3 Performance’isse?

DS3 on olemuselt ikka seesama DS3 mis ta oli debüüdiaastal 2010 – keskmisest kõvasti parema viimistluse-varustusega mugav väikeauto, mille tehniliseks baasiks oli tollane Citroën C3. Üks tema toonaseid võlusid oli väga vaikne kabiin ning ses osas pole midagi muutunud.

MOOTOR JA VEERMIK Mootori tööhääled juhini-reisijateni ei jõua, vaid topeltotsaga summutist kostev ümin annab ainu sellest, millega jõuallikas parasjagu tegeleb.

Küll aga on häirivalt valjult kuulda rehvid, eriti pinnatud asfaldil à la Estonie. Ma ei tahaks seda panna isolatsioonimaterjalide vähesuse ega paigutuse arvele, pigem on müraalikaks kummalise 205/40 R18 mõõduga rehvid

Kui mina käe DS3 külge sain, olid sellele juba talverehvid alla kruvitud ja need olevat suvistega võrreldes kõvasti vaiksemad. Aga jah, rehvid on mitte ainult imeliku mõõduga, vaid näevad ka imelikud välja, justkui oleks velg nende jaoks liiga lai.

Rehvi külgsein pole enam-vähem püstine nagu tavaliselt, vaid pea 45-kraadise nurga all. Tagatipuks pidavat rehvid ka üsna õrnad olema, mis löökauke puudutab. Sõidumugavusele tuleb selline kombinatsioon aga pigem kasuks.
Loe edasi siit