Vahendab Accelerista

  • Vajadusel kuni 7-kohaline kõikjalsõitja
  • Siidise käiguga V6 jõuallikas
  • Hinnad algavad poolesaja tuhande euro juurest

Paaripäevase testisõidu tulemusena võib tõdeda, et ka 5. põlvkonna “Disco” järab liivakarjääre hommikusöögiks ning metsaveoraja teeroopaid õhtuooteks. Küll aga on Land Rover vahetanud Discovery rätsepat, sest värske uudismudel tunneb ennast ka öises suurlinna glamuuris nagu kala vees.

Jah, uue Discovery ostuga koos tasub endale mõne autopesula sooduskaart soetada, sest ülikonna või õhtukleidiga ei sobi määrdunud masin ju kuidagi kokku. Tõsi, autost välja võib astuda ilma püksisäärt määrimata, sest masina lävepakud poevad uste sulgemisel peitu ega saa poriseks kõige vihmasema ilmagagi.

VAJADUSEL 7-KOHALINE

Uus Discovery jagab platvormi Range Rover Sport’iga, olles seetõttu eelkäijast parimal juhul pea pool tonni kergem.

Mis ehk veelgi tähtsam – oluliselt väiksem mass lubab uuel Disco’l kasutada lisaks tuttavale V6 diislile ka 4-silindrilist õlipõletajat, tuues seeläbi baashinna ja ka kütusekulu kõvasti allapoole.

Tema Majesteet Discovery Viiest õhkub jõudu ja massiivsust. Seda eriti eestvaates – tiivalaiendid rattakoobastel ja toekas kaitseraud koos isikupärase iluvõrega sarnanevad oma kallimate sugulastega ja annavad märku uudismudeli märgatavast tõusust pere hierarhias.
Loe edasi siit