Kuidas jõuda oma välireklaamiga sadade miljonite inimesteni?

(2)
Foto: Philips & Co
aA

Google teatas eile, et nende kaardi- ja geograafilise info rakendust Google Earth on alla laetud üle miljardi koopia (arvesse võetud nii GE plugin kui programm lauaarvutile ja mobiilidele). Nutikad ameeriklased firmast Philips & Co mõistsid suure arvu potentsiaali ja pakuvad nüüd sellega seotud reklaamivõimalust.

Austini ettevõtte idee polegi nii paha: nad paigaldavad hoonete katustele reklaami peitvaid QR-koode, mis peaks Google'i Earthis ja Mapsis kenasti nähtavad olema, vahendab Mashable.

QR-koodid on kindlat geograafilist asukohta vaatlevale mobiilikasutajale (sobiva lugemisrakenduse abil) kenasti nähtavad. Sinna saab peita Philips & Co sõnul dünaamilisi turustusprogramme, digikuponge, videosid ja muud sisu.

Mis see maksma läheb? 8500 dollarit pluss korduv 200dollariline toetamise tasu. Varuge lisaks kannatust, sest kood muutub Google Earthis nähtavaks "umbes aasta jooksul".

Philips & Co mainivad muuseas, et Google Earthi on alla laetud üle 400 miljoni korra. Neil on vist andmeid mobiilivariandi levikust ja sellele nad rõhuvadki.

Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!

Allikas: www.FORTE.ee
Ajakirjandus sõltub väga palju tellijatest! Telli Delfi Kogupakett 11 Eesti tippväljaandega. Vaata siit!
Viimased uudised

Kasutad reklaamiblokeerijat.

Sisu mugavamaks tarbimiseks telli Delfi Kogupakett, reklaamivaba pakett või lisa erandi.

Kogupakett
1€ / kuus*
Sisaldab 11 Eesti tippväljaande tasulist sisu, vähem bännerreklaame, saad jagada kuni 4 kasutajaga.
* Esimene kuu 1 €, edasi 9,99 €
Reklaamivaba pakett
2,99€ / kuus
Saad lugeda tasuta sisu ilma bännerreklaamideta. Ei sisalda tasulise sisu lugemisõigust.
 
Mõistame, et käid meie juures uudiseid lugemas, mitte reklaame vaatamas. Reklaamidest sõltub meie sissetulek ja see võimaldab meil pakkuda sulle soodsalt head ajakirjandust.