Mõlemad saatejuhid on omal käel pisut näppinud Maanteeameti statistikamoodulit ning eestlaste autoparki uurinud. Ylle on loomulikult ka esimese kokkuvõtte teinud ning tõdeda võib ainult seda, et eestlaste autopark on ikka igav küll.

Elektriautode toetusmeede liigub teosammul edasi ning näiliselt on tehtud samm edasi. Mis see aga tegelikult tähendab ning kes on need mõistatuslikud huvigrupid, kes varsti rohkem meetme kohta teada saavad ning sellele tagasisidet anda?

Nädala proovisõiduautoks oli Jani mõnevõrra üllatuslikult Citroen C3 Aircross, Ylle aga sõitis selle steroididel versiooni - C5 Aircrossiga. Jääb tõdeda vaid üht - inimeste maitsed disaini osas on erinevad ning need autod ilmestavad seda hästi.

Eluhäkina soovitame, kuidas autoroolis nutisõltuvusest lahti saada ning kuidas käituda, kui selle küüsi on sattunud kaasliiklejad või isegi pereliikmed ja sõbrad.

Kirjuta meile: Istmesoojendus@delfi.ee. Podcasti saad kuulata ka Spotifyst, Soundcloudist ja Apple Podcastide lehelt. Viska pilk peale ka meie Facebooki lehele, kuna sinna postitame ka kõige uuemat sisu ning arutame hea meelega kõigi huvilistega autoküsimuste üle.