Meie toimetuse tööautoks on 5-kohaline 2019. aasta Citroen Berlingo “seiklusauto”, millega oleme teinud oma videovõtteid (lükanduksed ja kahes osas avatav tagaluuk võimaldavad mugavalt kaameramehel tööd teha), ka vedanud kõikvõimalikku tavaari ning sõidutanud tiimi siia ja sinna, kontserdi andma ja teise linna.

Kuna auto on toimetuse jaoks tähtis töövahend, vahetame sel õli iga 10 000 kilomeetri tagant. Nüüd jõudis aeg 30 000 km hoolduse tegemiseks ja võtsime võrrelda värske veebiplatvormi WiseDrive ja esinduse pakkumist.

WiseDrive`i taustast

WiseDrive on autoentusiastide Norman Kolgi ja Kevin Kuusiku loodud iduettevõte, mis alustas tegevust tänavu jaanipäeva eel.

10. septembri seisuga on platvormil registreerunud kasutajaid 520, päringuid tehtud 505 ning tehinguid tehtud 75, ehk siis kolmveerandsajal korral on inimesed platvormi kaudu leidnud teenuseosutaja.

Koostööpartnereid on 10. septembri seisuga 31, neist enamus Tallinnas ja Harjumaal. Aasta lõpus on lootus, et kogu Eesti saab partnervõrgustikuga kaetud.

Autoomanikule on teenus tasuta, vahendustasu maksavad teenusepakkujad, kes on WD platvormiga liitunud – esimese tagasiside põhjal ollakse protsessiga rahul.

WiseDrive’i veebikeskkonna eeliseks on, et kliendi andmed on ühes kohas, teenusepakkuja leidmine on tehtav mõne hiireklõpsuga, pakkumised laekuvad keskkonda ning partnerite taust on kontrollitud. Peaks olema ju hea pakkumine!

Loe kogu testi, vaata pakkumisi ja kokkuvõtet saidil Accelerista.com.