Ma pole sellest kunagi saladust teinud, et sportautode puhul eelistan tugevalt sisepõlemismootoriga isendeid. Kui aga keegi saaks hakkama väga hea elektrilise sportautoga, siis oleks see Porsche.

Senised murekohad võimsate elektriautodega on minu jaoks olnud sõiduulatus, laadimise kestus ning mis kõige tähtsam – vaakum seal, kus peaks olema auto “hing”. Neil tundub puuduvat oma isikupära ja iseloom, nad on rasked ja tunduvad oskavat vaid üht trikki – sirgjoonelist kiiret sõitu.

Kas Taycan Turbo suudab kummutada minu eelarvamused? Vaata videost lähemalt.

Tähtsad numbrid ka:

625 (overboostiga 680) hj, 850 Nm, 2300 kg, nelikvedu, 0-100 km/h 3,2 sekundit, 0-200 km/h 9,8 sekundit

Vaata galeriid saidil Accelerista.com.