„Laeva Saatus“ on mäng, kus võistlejad peavad puldiga juhitava laeva saama punktist A punkti B läbides erinevaid takistusi, mida juhib teine mängus osaleja,“ selgitas TalTechi tootearendus ja tootmistehnika magistrant Jaanus Urb.

Mängu algul tuleb valida kiire ja aeglase sagedusega laine vahel, mis kestab kogu mängu. Urb selgitas, et üks mängija peab takistama laeva teekonda vajutades nuppe, mis aktiveerivad takistusi – näiteks liikuva poi või keerise.

.

Mängu autorid on kaugõppe magistrandid, kes õpivad töö kõrvalt. „Iga magistrant annab oma panuse, et näidata kaugõppe tudengite võimekust töö kõrvalt arendada toode, mis on kaasahaarav, mänguline ja näitab tootearendamise mitmekülgsust,“ rääkis Urb.
Mängu loojad usuvad, et mängulisel teel õpivad lapsed kõige paremini. Samuti pakub see tudengitele võimaluse panna enda teadmised ja oskused proovile luues leiutise maigulise toote, mis nii autoritele kui mängijatele on ühelt poolt hariv, teiselt poolt lõbus.

.

Projekti juurde kuulub ka ettevõtluse ja turundamise pool – tuleb pidada eelarvet, tegeleda meeskonna töö, aga ka turundusega. „Töötada tuli napi eelarve ja väga tiheda ajaskaalaga, sest aega ideest teostuseni oli ainult pool semestrit ja raha tootearenduse mõistes ainult hädavajalike ostude katteks,“ tõdes Urb. „Sel moel saame parima kogemuse ja ettevalmistuse ka teistes majandusele olulistes valdkondades, sest täna ei saa eeldada, et insener tegeleb vaid tehniliste valdkondadega,“ ütles Urb.
Laeva Saatuse mängu saab iga üks ise proovida 29. novembrist 1. detsembrini toimuval Robotexil Saku Suurhallis.